zondag 26 juli 2015

Dag 6 Afscheid.

Er hangt een ander sfeertje in de eetzaal. Het ziet er allemaal anders uit. Iedereen loopt te stressen.
Dit woord waren we bijna vergeten en zal er de komende weken nog over nadenken. Heb ik na een
luxe vakantie ook het gevoel dat mijn hoofd leeg is ?  Nee, dan lees ik kranten, flut blaadjes van mijn vrouw en dochters omdat mijn eigen sport en autobladen tot de laatste letter uit gelezen zijn. Kijk dan TV naar zo`n combi van de publieke Nederlandse en Belgische shit, om zogenaamd bij te blijven. Of er nog niets ergs gebeurd in de wereld ? Nu ben ik moe, vreselijk moe. Mijn voeten hebben moeite mijn tenen te volgen, Mijn armen kunnen mijn fotocamera bijna niet meer optillen. Maar mijn Hoofd is leeg. Je bent de hele dag bezig met de gasten, je maakt een praatje met de een en knoopt de broek vast van de ander. Geen moeilijke vragen over de IS aanval in Turkije of Herwonnen levenskracht weer een eenheid. wordt ? Mijn hoofd  wil de gasten nog niet missen, Het fantastische optreden van Jan-Pieter, de tekeningen van Nellie, de chocolaatjes van mijn grote vriend Alois en de scheten van Marco. Het laatste was wat minder maar wat een komiek. Ook zonder het vrijwilligersteam zal het wennen zijn. Jong en oud hebben elkaar positief beïnvloed met maar een doel, onze gasten. Maar mijn lijf wil naar mijn bed. Wedden dat ik hier veel spijt van krijg..........


ons tuintje
alles ingepakt



aankomst Boulevard

ontvangst door Alex


 De laatste etappe is de Boulevard in Hoogerheide ook ons vertrekpunt. De gastvrijheid van Erik en Daniella voor de lekkere
lunch wordt door iedereen zeer gewaardeerd. De
buikmannetjes dansen voor de laatste keer het
liedje uit.
Maar dan gaan we afscheid nemen, met een lach en een traan. Tot over een paar weken !!!

Geen opmerkingen: